РЕФЛЕКСІЯ. Модуль №8.
Цей модуль допоміг
мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
зрозуміти, як побудувати такий важливий етап роботи над проектом як оцінювання
роботи учнів. Не всі учні психологічно готові до об'єктивної самооцінки, психологічні
бар'єри та сором'язливість не завжди виправдовують взаємооцінку. Я ознайомилась з такими видами допомоги учням:
тренінги, круглі столи, індивідуальні
бесіди тощо. Навчилась допомагати учням створювати різні види оцінювання
продукту роботи групи. Зрозуміла, що таке оцінювання потреб учнів у світлі
вимог і навичок освіти 21 століття.
Комментариев нет:
Отправить комментарий